1 Kasım 2009 Pazar

üç sigara. iki sigara. bir.. hayır hayır! bekle.

Tembelliğin ikisi bir arada şeklinde sunduğu huzursuzluk, ve rahatlık..
17 yaşımda emekli olabilirim.. Evet. Hiç sıkılmam.
Emekli olmak üzere olup, emekli olmak istemeyen biri varsa onun yerine ben emekli olabilirim.
Hiçbir sorumluluğa sahip olmak istemiyorum.
Hayır, 18 de olmak istemiyorum.
Ama önüne geçemiyorum..

Havalar soğudu ya, yağmur yağıyo ya..
Yağmurlu günlerle birebir özdeşleşen Sigur Ros'um. İyi ki varsınız.
Ve sigaralarım. Sigaralarım, yağmur, Sigur.
YGS yerine hep SYS yapiyim o zaman.
Üşümek çok güzel!

Şey bir de Zeynep..
Dün bana dediklerinden sonra..
Gitme.. Giiiiiiiiksjhdksncks(hayır sonunu getiremiyorum).. Ama gitme.
Gitme demek çok bencilce. Git de diyemiyorum bak gördün.
Bensiz 1 yıl geçirmeye dayanabilcek misin?
Ben dayanamicam.
Nolur gitme.








Lütfen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder